! Nechte si proplatit 82 % ceny Social Media Akademie díky projektu Jsem v kurzu !
Eliška Vyhnánková & tým expertních lektorů
Social Media Akademie 2023
Chcete rozumět sociálním sítím?
Připravujeme pro vás už 7. ročník komplexního kurzu zaměřeného na sociální média a práci s nimi.
K ruce Vám bude 11 předních odborníků, kteří Vám předají svoje zkušenosti a pomohou vytvořit social media strategii pro Vaši firmu. Těšte se na 12 příjemných dní, během kterých se budeme bavit o možných způsobech využití sociálních médií pro byznys. Přednášky se prolínají s workshopy, můžete tak získané znalosti okamžitě použít v praxi.
42 000 Kč bez DPH
(50 820 s DPH)
12 dní
15 účastníků
11 expertů
Pro koho je Social Media Akademie určena?
- Manažeři a podnikatelé, kteří chtějí zlepšit svou přítomnost na sociálních sítích a vytvořit efektivní social media strategii pro svoji firmu.
- Marketingoví specialisté a manažeři, kteří chtějí zdokonalit své znalosti v oblasti social media marketingu a získat praktické zkušenosti od odborníků na dané témat
- Freelanceři a konzultanti, kteří pracují v oblasti digitálního marketingu a chtějí poskytovat svým klientům kvalitní služby v oblasti social media marketingu
- Všichni, kteří chtějí získat praktické zkušenosti v oblati social media marketingu.
Co se naučíte?
Social media strategie
Dostanete všechny potřebné informace a podklady k vytvoření vlastní firemní strategie pro sociální sítě. V průběhu celého semestru budete mít možnost s Eliškou Vyhnánkovou konzultovat její tvorbu a na konci svoji strategii obhájit u oponentů z řad svých spolužáků a některých lektorů.
Výzkum
Dozvíte se, jak přistoupit k výzkumu zákazníků tak, aby pro vás byl přínosný. Pochopíte, k čemu slouží zákaznické segmenty a čím se liší od person. Vytvoříte zadání k výzkumu, poznáte různé výzkumné metody a zpracujete otázky do scénáře rozhovoru nebo dotazníku.
Data v social media marketingu
Získáte všechny znalosti potřebné pro nastavování cílů a klíčových metrik. Budete znát nejpoužívanější nástroje pro sběr dat, jejich analýzu, vizualizaci a interpretaci. Naučíte se, jak na základě získaných dat přizpůsobit a zlepšit strategii.
Právní aspekty
Budete si jistější v práci s cizím obsahem, naučíte se, na co si dávat pozor při objednávání grafik, textů nebo fotek. Pohlídáte si výběr správného AI člena týmu. Pochopíte principy pro označování spoluprací s influencery a naučíte se s nimi takovou spolupráci dobře nastavit. Mrkneme i na pravidla (a fauly) v boji s konkurencí a zakázané motivy v reklamách.
Influencer marketing
Naučíte se, jak vybrat správné influecery, kteří odpovídají cílové skupině a zájmům vaší značky. Dozvíte se, jak nastavit správnou cenu za spolupráci, vytvářet efektivní kampaně a budovat s influencery dlouhodobé vztahy.
Zákaznická péče
Dozvíte se, jak poskytovat efektvní, kvalitní a rychlou zákaznickou podporu. Získáte inspiraci pro reakce na negativní komentáře, ale i pro práci s pozitivní zpětnou vazbou. Naučíte se měřit úspěšnost zákzanické péče a využívat data ke zlepšování procesů .
Kreativita & obsah
Zlepšíte své schopnosti copywritingu, storytellingu a kreativity a posunete obsah pro sociální sítě na ještě lepší úroveň. Dozvíte se, jak vytvořit obsahovou strategii, jak vymyslet efektivní a dobrý obsah s pomocí kreativních technik a tipů a triků, které používají ke své práci profesionálové.
Videomaking a fotografie
Naučíte se, jak připravit scénář pro video, jak se vypořádat s technickými výzvami, jako je například osvětlení a zvuk. Prakticky si vyzkoušíte tipy a triky pro skvělá videa s použitím vašeho chytrého telefonu. Seznámíte se s nástroji pro editaci videa i zpracování videoobsahu pro sociální sítě. Dozvíte se i potřebné triky pro kvalitní fotografii, její úpravu a editaci pomocí běžně dostupných nástrojů.
Tvorba grafiky
Ponoříte se do vytváření grafiky v populárním nástroji Canva. Vyzkoušíte si jeho funkce, návrh grafiky pro různé formáty, využívání vhodných barev, fontů a grafických prvků, vytváření vlastních šablon v souladu s firemním brandingem. Naučíte se vytvářet kvalitní a profesionálně vypadající vizuální obsah bez nutnosti drahého software či externího dodavatele.
AI
Naučíte se využít nejmodernější technologie k vytváření personalizovaného obsahu, lepšímu porozumění publik a optimalizaci cílení a vyhodnocování kampaní. Získáte tak konkurenční výhodu v podobě pracovní efektivity, automatizace a tvorby textového a audiovizuálního obsahu pro sítě.
Reklamní kampaně
Dozvíte se, jak optimalizovat a vytvářet efektivní reklamní kampaně, které osloví vaši cílovou skupinu. Naučíte se, jak zvolit správnou strategii, jak využít různé formáty reklamy a jak sledovat výsledky a měřit úspěšnost. Osvojíte si praktické zkušenosti nejen s Ads Managerem Facebooku a Instagramu, ale i s kampaněmi na LinkedInu.
Konkrétní platformy
Největší část celé akademie samozřejmě budeme věnovat konkrétním social media platformám, jejich možnostem, nástrojům, uživatelům a taktikám jejich využití v celé strategii. Získáte aktuální informace o tradičních sociálních sítích jako jsou Facebook, Instagram,Twitter, YouTube nebo LinkedIn, nezapomeneme ale ani na využití čím dál populárnějšího TikToku nebo naopak menších služeb jako Pinterest, Discord a další.
Kalendář pro podzim 2023
13. října 9:00 - 12:30
Tvorba strategie pro sociální sítě
Eliška Vyhnánková
13. října 13:30 - 17:00
Poznejte své zákazníky
Honza Páv & Matez Jindra
14. října 9:00 - 12:30
AI
Eliška Vyhnánková
14. října 13:30 - 17:00
Grafika v Canvě
David Svoboda
27. října 9:00 - 12:30
Influencer Marketing
Dorota Kajfoszová
27. října 13:30 - 17:00
Zákaznická péče
Dorota Kajfoszová
28. října 9:00 - 17:00
Právo v marketingu
Petra Dolejšová
10. listopadu 9:00 - 12:30
Facebook
Eliška Vyhnánková
10. listopadu 13:30 - 17:00
Instagram
Eliška Vyhnánková
11. listopadu 9:00 - 12:30
YouTube
Pavla Šedivá
11. listopadu 13:30 - 17:00
LinkedIn
Eliška Vyhnánková
24. listopadu 9:00 - 17:00
Reklamní kampaně I.
Janče Skalková
25. listopadu 9:00 - 17:00
Reklamní kampaně II.
Janče Skalková
8. prosince 9:00 - 12:30
TikTok
Eliška Vyhnánková
8. prosince 13:30 - 17:00
Další sítě
Eliška Vyhnánková
9. prosince 9:00 - 12:30
Videomaking a fotografie
Eliška Martynková
9. prosince 13:30 - 17:00
Data, vyhodnocování a social media v kontextu marketingu
Milan Formánek
15. prosince 9:00 - 17:00
Kreativní techniky pro marketéry
Michelle Losekoot
Lektoři
Zakladatelka Social Media Akademie. Jedna z nejzkušenějších marketingových lektorek v Česku. Eliška už víc než 11 let učí firmy, jak používat sociální sítě. Má za sebou stovky seminářů pro tisíce účastníků a stovky klientů jako např. O2, CzechTourism, ČVUT, Člověk v tísni, Johnson & Johnson nebo Unipetrol. Pravidelně přednáší, moderuje odborné akce a je porotkyní marketingových soutěží. Společně s Michelle Losekoot napsala bestseller Jak na sítě, který má v současné době přes 34 tisíc prodaných kopií. Potkávat ji můžete i ve stejnojmenném podcastu.
Digitální vypravěčka, která pomáhá značkám s obsahovým marketingem. Vymýšlí se svými klienty dobrý obsah pro sociální sítě, pečuje o jejich online komunity a píše pro ně texty. Školí firemní týmy, aby vše zvládly samy. Vede kurzy a školení o sociálních sítích, tvůrčím psaní a copywritingu, vyučovala obsahový marketing na VŠE. Pomáhala s komunikací značkám jako Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever nebo Nestlé. Je držitelkou dvou cen Fénix content marketing. Píše externě do několika časopisů. Spoluautorka knihy Jak na sítě.
Petra je advokátkou, která se specializuje na právo v oblasti marketingu, e-commerce a ochrany osobnosti. Proškolila už tisícovky marketérů i podnikatelů. Její přednášky Vám utkví v hlavě nejen díky zajímavému a praktickému obsahu, ale taky díky osobitému výkladu – nečekejte citování paragrafů a strohou mluvu advokátů, ale nálož příkladů z praxe v podání, které Vás rozhodně nebude nudit.
Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využíváním online nástrojů. Provozuje e-shop Rugbion.com.
Matez je spoluzakladatelem výzkumné agentury Makevision, se kterou se zaměřuje především na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem. Mimo to konzultuje budování značek. V roce 2013 spoluzakládal konzultantskou firmu Lovebrand, ve které se snaží ukázat malým a středním firmám, že i jim se vyplatí budovat svou značku vědomě. Sám podniká od svých 16 let, řídí e-shop Bastard.cz a je majitelem obchodu s overaly Skippy.
Dorota se věnuje online marketingu již déle než 15 let, vedla team online komunikace v O2. Má za sebou úspěšné spolupráce s influencery na kampaních SmartUp, #Velkocesko nebo Datomat. V současné době spolupracuje s firmami jako odborná konzultantka, pomáhá s performance v digitálních kampaních a zaměřuje se na sociální sítě. V jejích dvou blocích se společně podíváte na zákaznickou péči a dozvíte se i to, kdy a jak spolupracovat s influencery a za jakých podmínek.
Pavla působí na volné noze a mezi její klienty patří třeba Nano Energies či Výstaviště Praha, v minulosti třeba Kofola a Ekonews. Před tím vedla marketingový tým technologického startupu FlashNews, kde rozjížděla sociální sítě, obsah na TikToku, spolupráci s influencery a další. V minulosti měla na starosti komunikaci a reklamní kampaně v Amazing Places CZ nebo IKEA. V rámci SMA Vám Pavla předá své know-how, které získala při rozjíždění kanálu YouTube pro O2 Czech republic a které aplikuje i dnes při tvorbě video obsahu pro Nano Energies.
Janča se zabývá tvorbou reklam pro klienty na Facebooku, Instagramu a Linkedinu. Nastavuje je pro e-shopy, služby i B2B. Také mentoruje reklamy podnikatele a marketingové týmy. Je srdcařka a umí propojovat emoce s daty. Mezi jejími klienty najdete Shoptet, Reshoper, Darkoviny, Nábytek Mikulík, PR agentura Insigh a další.
Tvůrkyně video obsahu na sociální sítě. Videu se věnuje téměř pět let. Poslední tři roky tvoří na volné noze videa pro malé podnikatele i velké firmy, jako jsou Raiffeisenbank, Jak na sítě, Qara, Člověk v tísni a Megapixel. Na svém YouTube kanále sdílí své znalosti o natáčení videí na mobily a bezzrcadlovky, o stříhu videí v běžně dostupných programech, stejně jako recenze dostupné techniky. Jejím cílem je pomáhat lidem vytvářet skvělý obsah, který osloví jejich cílové skupiny a posílí značku.
David zlepšuje vizuální komunikaci a prezentační dovednosti velkým firmám i jednotlivcům. Školí základy grafického designu pro negrafiky – tedy pro všechny, kterým není lhostejné, jak se prezentují navenek a chtějí si vše vytvářet samostatně. Je jedním z několika verifikovaných expertů Canvy na světě a jediným v ČR. Jako člen týmu TEDxPrague dlouhodobě připravuje řečníky.
Milan Formánek učí a konzultuje moderní marketing. Pro 500+ organizací, od neziskovek přes rodinné podniky po největší korporace. Pracoval 14 let v Red Bullu a vedl kreativní agenturu Zaraguza. Úspěšně otestoval a inovoval komplexní marketingové přístupy na více jak 300 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům. Koordinoval 20 zemí, vybudoval skvělý tým.
Kolik akademie stojí?
Cena celého programu je 42 000 Kč bez DPH (50 820 Kč s DPH).
Místo konání
xPORT VŠE, Jeseniova 2769/208, Praha 3
Mám zájem se přihlásit
Pokud byste nenašli odpověď na svoji otázku, napište nám na info@socialside.cz nebo zavolejte na 777 971 807.
Otázky & odpovědi
Kdybyste nenašli odpověď na svoji otázku, napište mi na info@socialside.cz
Start 13. října 2023, konec 15. prosince. V průběhu ledna 2024 bude termín obhajob, na jehož přesném datu se společně domluvíme. Přesné termíny najdete u jednotlivých témat výše. Vaše dotazy rádi zodpovíme na info@socialside.cz. Cena celé Akademie je 42 000 Kč bez DPH, splátky lze rozložit do 3 částí. Místo konání: Praha, xPORT VŠE, Jeseniova 2769/208.
11 předních českých expertů předá během 11 dní maximum svých znalostí. Dvanáctý den budou obhajoby vašich závěrečných prací, při kterých se načíte ještě jednou tolik, co během jednotlivých seminářů. Poznáte další účastníky se stejnou vášní. Pomůžeme Vám během semestru připravit social media strategii pro Vaši firmu. Ale nemyslete si, že ji uděláme za Vás! 😉 Samozřejmostmi jsou střecha nad hlavou, dobroty, nápoje a materiály. Čeká Vás skvělá atmosféra každý školící den..
Pro všechny, kteří se aktivně věnují nebo se potřebují profesně věnovat sociálním sítím. Chcete se ponořit hlouběji do tématu? Pak jste si s Akademií souzeni.
Těžko paušalizovat. Pokud si nejste na 100 % jisti, napište nám na info@socialside.cz a probereme to.
Akademie je rozložená do pátků a sobot. Začínáme v pátek 13. října. a končíme 15. prosince. Plný kalendář budete mít v tyto dny: 3.10., 14.10., 27.10., 28.10.,10.11., 11.11., 24.11., 25.11., 8.12., 9.12. a 15.12.
Hlavně pro něj! Je koncipována pro zaměstnance, kteří mají zodpovědnost za sociální sítě. Naučíme je maximum, co se do oněch 12 dní vejde. A aby toho nebylo málo, vrátí se Vám s hotovou strategií přímo pro Vaši firmu. Dobře a profesionálně připravená social media strategie má v současné době hodnotu téměř nevyčíslitelnou.
Pokud Vás dorazí více z jedné firmy, má to jen samé plusy. Budete společně pracovat na jedné strategii a druhý a další účastník mají 20% slevu na školné.
Pokud jste freelancer, můžete zkusit oslovit některého ze svých klientů. Pokud je oslovit nechcete či nemůžete, společně to vymyslíme.
Jakmile nám dorazí přihláška, domluvíme se na formě zaplacení (možnost rozložit až do 3 splátek). Splatnost bude 14 dní. Po uhrazení 1. části zálohové faktury je místo na Social Media Akademii Vaše a zároveň zašleme i daňový doklad.
Ano, vystavíme Vám zálohovou fakturu a po uhrazení také daňový doklad.
Pokud máte pocit, že se bez Vás Social Media Akademie neobejde, ale nemáte hned teď celou částku, napište nám na info@socialside.cz, nějak se domluvíme :-)
Vyplňte přihlašovací formulář výše na této stránce a vrhneme se na to. Společně dořešíme detaily. Pošleme zálohovou fakturu, po jejím uhrazení daňový doklad. V průběhu všech těch mnohdy otravných (avšak důležitých) oficialit se dozvíte vše potřebné. Social Media Akademie začíná 13. října 2023. Přihlášky přijímáme buď do této doby, nebo do chvíle, kdy budeme mít 15 účastníků.
Obědy ne, ale občerstvení a nápoje v průběhu dne ano. Určitě nenecháme nikoho hladovět a pauzy na oběd budou dostatečně dlouhé.
Samozřejmě. A bude vypadat nádherně a sexy. Chlubit se s ním budete ještě roky.
Klasika. Od 9 do 17 hod. (oficiálně). Neoficiálně říkáme, že se možná sem tam něco protáhne, utáhne či zkrátí.
V případě nejistoty nám napište na info@socialside.cz a probereme to individuálně, ale pro orientaci stačí umět sociální sítě používat jako běžný aktivní uživatel. Zbytek se naučíte.
Většinu času bude stačit nadšená mysl. Pokud některý z lektorů bude mít speciální požadavky, dáme včas vědět.