Obchodní podmínky
Jsme Socialside, s. r. o., se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČO 057 69 795, vedená u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 270458.
Pokud si na našich stránkách www.socialmediaakademie.cz zakoupíte naše produkty, budou se naše vztahy řídit těmito podmínkami, jestliže se nedomluvíme v individuálních případech jinak.
Prosíme, vezměte na vědomí, že naše služby jsou určené hlavně firmám a dalším profesionálům.
I. Objednávka „Social Media Akademie“ a "Social Media Akademie Light"
- Školení si můžete objednat prostřednictvím přihlášky na našich stránkách anebo se s vámi můžeme po vaší poptávce domluvit na přihlášení prostřednictvím e-mailu.
- Přijetí přihlášky vám potvrdíme na vámi vyplněný e-mail. Jakmile účast potvrdíme, máte místo jisté!
- Akci můžete objednat i pro více osob. Všechny osoby ale musejí být seznámeny s našimi obchodními podmínkami. Jejich účastí na školení máme za to, že s obchodními podmínkami souhlasily.
- Po úspěšném přihlášení vám pošleme zálohovou fakturu. Prosíme o pochopení, že pokud ji neuhradíte ve stanoveném termínu (a pokud na dokladu není termín uvedený, tak do 14 dnů od vystavení), vaše rezervace místa propadá a na školení vás nemusíme pustit.
- Pokud se rozhodnete svou účast na školení zrušit, napište nám na e-mail info@socialside.cz nebo zavolejte na číslo +420 777 971 807.
- Storno poplatky za zrušení účasti na školení jsou následující:
a) do 2 týdnů před konáním akce vám vrátíme 100 % její ceny;
b) méně než 14 dní před konáním akce je storno poplatek ve výši 100 % její ceny, tedy vrácena nebude žádná částka. - V případě zrušení účasti vám vrátíme cenu školení sníženou o příslušný storno poplatek do 14 kalendářních dní od potvrzení, že jsme přijali informaci o zrušení. Nezapomeňte nám napsat také číslo účtu, na který máme částku poslat.
- Ve výjimečných případech můžeme změnit termín nebo místo konání školení. Pokud k tomu dojde, kontaktujeme vás na e-mail.
- V případě událostí, které brání konání akce offline (například nemoc, epidemie, nebo jiná, tzv. vyšší moc), můžeme školení realizovat v online formátu. V takovém případě se cena ani podmínky účasti a spolupráce nemění. Tato změna není považovaná za změnu místa konání akce.
- Veškeré materiály, které během akce obdržíte, jsou určeny k osobnímu studiu a použití. Pokud byste materiály používali jinak, došlo by k porušení našich autorských práv.
- V případě objednání kurzů s dotací od MPSV se postup řídí podmínkami programu:https://www.mpsv.cz/jsem-v-kurzu
II. Platební podmínky
- Naše školení jsou splatné dopředu. Bez uhrazení vám je nezpřístupníme nebo účast na akci (školení, webináři) neumožníme.
- Pokud vystavíme zálohovou fakturu a ta není uhrazena ve splatnosti, nemáme povinnost vám službu nebo produkt poskytnout a místo rezervovat.
- Pokud budete platit převodem, prosíme vás o uhrazení společně s uvedením variabilního symbolu. Pokud na něj zapomenete, nejsme schopni platbu přiřadit. Dokud se nepodaří platbu spárovat, považujeme školení (kurz) za nezaplacené.
- Jsme plátci DPH. Ceny jsou uváděné bez DPH.
- Daňový doklad vám zašleme v elektronické podobě na e-mailovou adresu, kterou nám uvedete.
III. Autorská a osobnostní práva
- Materiály, které od nás obdržíte, smíte použít pro vlastní rozvojové účely. Poprosíme vás ale o pochopení, že se jedná o naše autorské dílo, které je určeno pouze vám a proto vás prosíme o další nešíření.
- Školení nebo webináře se z důvodu ochrany osobnosti nesmí nahrávat nebo jinak zachytit bez našeho výslovného souhlasu (a případně souhlasu ostatních účastníků), a to ani pro osobní užití.
- Na akcích můžeme fotit pro promo na sociálních sítích a našem webu. Pokud na akci nechcete být foceni, napište nám nebo kontaktujte na místě organizátora nebo fotografa. Více informací o fotografování najdete tady.
IV. Závěrem
Naše vztahy se řídí českým právem.
V Praze dne 8.2.2024