! Nechte si proplatit 82 % ceny Social Media Akademie díky projektu Jsem v kurzu !

Eliška Vyhnánková & tým expertních lektorů

Social Media Akademie

(20. září - 6. prosince 2024)

Chcete rozumět sociálním sítím?

Připravujeme pro vás už 8. ročník komplexního kurzu zaměřeného na sociální média a práci s nimi.

K ruce Vám bude 11 předních odborníků, kteří Vám předají svoje zkušenosti a pomohou vytvořit social media strategii pro Vaši firmu. Těšte se na 11 příjemných dní, během kterých se budeme bavit o možných způsobech využití sociálních médií pro byznys. Přednášky se prolínají s workshopy, můžete tak získané znalosti okamžitě použít v praxi.

11 dní

16 účastníků

11 expertů

Pro koho je Social Media Akademie určena?

  • Manažeři a podnikatelé, kteří chtějí zlepšit svou přítomnost na sociálních sítích a vytvořit efektivní social media strategii pro svoji firmu. 
  • Marketingoví specialisté a manažeři, kteří chtějí zdokonalit své znalosti v oblasti social media marketingu a získat praktické zkušenosti od odborníků na dané témata.
  • Freelanceři a konzultanti, kteří pracují v oblasti digitálního marketingu a chtějí poskytovat svým klientům kvalitní služby v oblasti social media marketingu.
  • Všichni, kteří chtějí získat praktické zkušenosti v oblati social media marketingu.

Co se naučíte?

Social media strategie

Dostanete všechny potřebné informace a podklady k vytvoření vlastní firemní strategie pro sociální sítě. V průběhu celého semestru budete mít možnost s Eliškou Vyhnánkovou konzultovat její tvorbu a na konci svoji strategii obhájit u oponentů z řad svých spolužáků a některých lektorů.

Výzkum

Dozvíte se, jak přistoupit k výzkumu zákazníků tak, aby pro vás byl přínosný. Pochopíte, k čemu slouží zákaznické segmenty a čím se liší od person. Vytvoříte zadání k výzkumu, poznáte různé výzkumné metody a zpracujete otázky do scénáře rozhovoru nebo dotazníku.

Data v social media marketingu

Získáte všechny znalosti potřebné pro nastavování cílů a klíčových metrik. Budete znát nejpoužívanější nástroje pro sběr dat, jejich analýzu, vizualizaci a interpretaci. Naučíte se, jak na základě získaných dat přizpůsobit a zlepšit strategii. 

Právní aspekty 

Budete si jistější v práci s cizím obsahem, naučíte se, na co si dávat pozor při objednávání grafik, textů nebo fotek. Pohlídáte si výběr správného AI člena týmu. Pochopíte principy pro označování spoluprací s influencery a naučíte se s nimi takovou spolupráci dobře nastavit. Mrkneme i na pravidla (a fauly) v boji s konkurencí a zakázané motivy v reklamách.

Influencer marketing

Naučíte se, jak vybrat správné influecery, kteří odpovídají cílové skupině a zájmům vaší značky. Dozvíte se,  jak nastavit správnou cenu za spolupráci, vytvářet efektivní kampaně a budovat s influencery dlouhodobé vztahy. 

Zákaznická péče

Dozvíte se, jak poskytovat efektvní, kvalitní a rychlou zákaznickou podporu. Získáte inspiraci pro reakce na negativní komentáře, ale i pro práci s pozitivní zpětnou vazbou. Naučíte se měřit úspěšnost zákzanické péče a využívat data ke zlepšování procesů .

Kreativita & obsah

Zlepšíte své schopnosti copywritingu, storytellingu a kreativity a posunete obsah pro sociální sítě na ještě lepší úroveň. Dozvíte se, jak vytvořit obsahovou strategii, jak vymyslet efektivní a dobrý obsah s pomocí kreativních technik a tipů a triků, které používají ke své práci profesionálové. 

Videomaking a fotografie

Naučíte se, jak připravit scénář pro video, jak se vypořádat s technickými výzvami, jako je například osvětlení a zvuk. Prakticky si vyzkoušíte tipy a triky pro skvělá videa s použitím vašeho chytrého telefonu. Seznámíte se s nástroji pro editaci videa i zpracování videoobsahu pro sociální sítě. Dozvíte se i potřebné triky pro kvalitní fotografii, její úpravu a editaci pomocí běžně dostupných nástrojů. 

Tvorba grafiky

Ponoříte se do vytváření grafiky v populárním nástroji Canva. Vyzkoušíte si jeho funkce, návrh grafiky pro různé formáty, využívání vhodných barev, fontů a grafických prvků, vytváření vlastních šablon v souladu s firemním brandingem. Naučíte se vytvářet kvalitní a profesionálně vypadající vizuální obsah bez nutnosti drahého software či externího dodavatele. 

AI

Naučíte se využít nejmodernější technologie k vytváření personalizovaného obsahu, lepšímu porozumění publik a optimalizaci cílení a vyhodnocování kampaní. Získáte tak konkurenční výhodu v podobě pracovní efektivity, automatizace a tvorby textového a audiovizuálního obsahu pro sítě. 

Reklamní kampaně

Dozvíte se, jak optimalizovat a vytvářet efektivní reklamní kampaně, které osloví vaši cílovou skupinu. Naučíte se, jak zvolit správnou strategii, jak využít různé formáty reklamy a jak sledovat výsledky a měřit úspěšnost. Osvojíte si praktické zkušenosti nejen s Ads Managerem Facebooku a Instagramu, ale i s kampaněmi na LinkedInu.  

Konkrétní platformy

Největší část celé akademie samozřejmě budeme věnovat konkrétním social media platformám, jejich možnostem, nástrojům, uživatelům a taktikám jejich využití v celé strategii. Získáte aktuální informace o tradičních sociálních sítích jako jsou Facebook, Instagram,Twitter, YouTube nebo LinkedIn, nezapomeneme ale ani na využití čím dál populárnějšího TikToku nebo naopak menších služeb jako Pinterest, Discord a další. 


Program Social Media Akademie

20. září 9:00 - 17:00, Praha
Marketing, strategie a data
Milan Formánek

21. září 9:00 - 12:30, Zoom
Facebook
Eliška Vyhnánková

21. září 13:30 - 17:00, Zoom
Instagram
Eliška Vyhnánková

11. října 09:00 - 12:30, Praha
Videomaking a fotografie
Eliška Martynková

11. října 13:30 - 17:00, Praha
TikTok
David Duc

12. října 09:00 - 12:30, Zoom
Poznejte své zákazníky 
Anna Libová

12. října 13:30 - 17:00, Zoom
Grafika v Canvě
David Svoboda
18. října 9:00 - 17:00, Praha
Reklamní kampaně I.
Janče Skalková

19. října 9:00 - 17:00, Praha
Reklamní kampaně II.
Janče Skalková

8. listopadu 9:00 - 17:00, Praha
Kreativní techniky pro marketéry
Michelle Losekoot

9. listopadu 9:00 - 12:30, Zoom
Další sítě
Eliška Vyhnánková

9. listopadu 13:00 - 17:00, Zoom
Influencer marketing
Dorota Kajfozsová

22. listopadu 9:00 - 17:00, Praha
Právo v marketingu
Petra Dolejšová

23. listopadu 13:00 - 17:00, Zoom
Zákaznická péče
Dorota Kajfoszová

23. listopadu 09:00 - 12:30, Zoom
AI
Eliška Vyhnánková

6. prosince 9:00 - 12:30, Praha
Youtube
Pavla Berdár

6. prosince 13:30 - 17:00, Praha
LinkedIn
Eliška Vyhnánková


Lektoři

Eliška Vyhnánková | web

Zakladatelka Social Media Akademie. Jedna z nejzkušenějších marketingových lektorek v Česku. Eliška už víc než 11 let učí firmy, jak používat sociální sítě. Má za sebou stovky seminářů pro tisíce účastníků a stovky klientů jako např. O2, CzechTourism, ČVUT, Člověk v tísni, Johnson & Johnson nebo Unipetrol.  Pravidelně přednáší, moderuje odborné akce a je porotkyní marketingových soutěží. Společně s Michelle Losekoot napsala bestseller Jak na sítě, který má v současné době přes 34 tisíc prodaných kopií. Potkávat ji můžete i ve stejnojmenném podcastu.

Michelle Losekoot | losekoot.cz

Digitální vypravěčka, která pomáhá značkám s obsahovým marketingem. Vymýšlí se svými klienty dobrý obsah pro sociální sítě, pečuje o jejich online komunity a píše pro ně texty. Školí firemní týmy, aby vše zvládly samy. Vede kurzy a školení o sociálních sítích, tvůrčím psaní a copywritingu, vyučovala obsahový marketing na VŠE. Pomáhala s komunikací značkám jako Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever nebo Nestlé. Je držitelkou dvou cen Fénix content marketing. Píše externě do několika časopisů. Spoluautorka knihy Jak na sítě.

Petra Dolejšová | petradolejsova.cz

Petra je advokátkou, která se specializuje na právo v oblasti marketingu, e-commerce a ochrany osobnosti. Proškolila už tisícovky marketérů i podnikatelů. Její přednášky Vám utkví v hlavě nejen díky zajímavému a praktickému obsahu, ale taky díky osobitému výkladu – nečekejte citování paragrafů a strohou mluvu advokátů, ale nálož příkladů z praxe v podání, které Vás rozhodně nebude nudit.

Dorota Kajfoszová

Dorota se věnuje online marketingu již déle než 15 let, vedla team online komunikace v O2. Má za sebou úspěšné spolupráce s influencery na kampaních SmartUp, #Velkocesko nebo Datomat. V současné době spolupracuje s firmami jako odborná konzultantka, pomáhá s performance v digitálních kampaních a zaměřuje se na sociální sítě. V jejích dvou blocích se společně podíváte na zákaznickou péči a dozvíte se i to, kdy a jak spolupracovat s influencery a za jakých podmínek.

Pavla Berdár

Pavla působí na volné noze a mezi její klienty patří třeba Nano Energies či Výstaviště Praha, v minulosti třeba Kofola a Ekonews. Před tím vedla marketingový tým technologického startupu FlashNews, kde rozjížděla sociální sítě, obsah na TikToku, spolupráci s influencery a další. V minulosti měla na starosti komunikaci a reklamní kampaně v Amazing Places CZ nebo IKEA.   V rámci SMA Vám Pavla předá své know-how, které získala při rozjíždění kanálu YouTube pro O2 Czech republic a které aplikuje i dnes při tvorbě video obsahu pro Nano Energies.

Janče Skalková | janceskalkova.cz

Janča se zabývá tvorbou reklam pro klienty na Facebooku, Instagramu a Linkedinu. Nastavuje je pro e-shopy, služby i B2B. Také mentoruje reklamy podnikatele a marketingové týmy. Je srdcařka a umí propojovat emoce s daty. Mezi jejími klienty najdete Shoptet, Reshoper, Darkoviny, Nábytek Mikulík, PR agentura Insigh a další.

Eliška Martynková | martynkova.cz

Tvůrkyně video obsahu na sociální sítě. Videu se věnuje téměř pět let. Poslední tři roky tvoří na volné noze videa pro malé podnikatele i velké firmy, jako jsou Raiffeisenbank, Jak na sítě, Qara, Člověk v tísni a Megapixel. Na svém YouTube kanále sdílí své znalosti o natáčení videí na mobily a bezzrcadlovky, o stříhu videí v běžně dostupných programech, stejně jako recenze dostupné techniky. Jejím cílem je pomáhat lidem vytvářet skvělý obsah, který osloví jejich cílové skupiny a posílí značku.

David Svoboda | svobodavid.com

David zlepšuje vizuální komunikaci a prezentační dovednosti velkým firmám i jednotlivcům. Školí základy grafického designu pro negrafiky – tedy pro všechny, kterým není lhostejné, jak se prezentují navenek a chtějí si vše vytvářet samostatně. Je jedním z několika verifikovaných expertů Canvy na světě a jediným v ČR. Jako člen týmu TEDxPrague dlouhodobě připravuje řečníky.

Milan Formánek | formanek.bio

Milan Formánek učí a konzultuje moderní marketing. Pro 500+ organizací, od neziskovek přes rodinné podniky po největší korporace. Pracoval 14 let v Red Bullu a vedl kreativní agenturu Zaraguza. Úspěšně otestoval a inovoval komplexní marketingové přístupy na více jak 300 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům. Koordinoval 20 zemí, vybudoval skvělý tým. 

David Duc | ShortPRO

David Duc je vášnivý specialista na TikTok a tvorbu krátkých videí, s portfoliem obsahujícím více než 4 000 videí pro širokou škálu značek. Nyní s kreativním týmem v ShortPRO sdílí své zkušenosti a nadšení s dalšími tvůrci, firmami a agenturami. Školení, mentoring a konzultace ho naplňují a velmi rád na předních marketingových festivalech a konferencích inspiruje další kreativce a podnikatele.

Anna Libová | Wrike

Anna Libová v současné době působí na pozici Senior UX Výzkumnice v softwarové společnosti Wrike. Po studiu sociologie získala praktické zkušenosti s výzkumem zaměřeným na produkty a služby a má za sebou působení v e-commerce platformě Mall.cz, v neziskové organizaci Česká ženská lobby a v digitální agentuře 2FRESH. Školí marketéry a marketérky, jak výzkum pomáhá vytvářet kampaně rezonující s cílovou skupinou a jak vlastní výzkum realizovat.


Kolik akademie stojí?

Cena celého programu je 40 000 Kč bez DPH
(48 840 Kč s DPH).
S příspěvkem od MPSV je kurzovné 8 712 Kč s DPH.

Místo konání

Praha (bude upřesněno) a Zoom


Mám zájem se přihlásit

Pokud si nejste s čímkoliv jisti i po pročtení Otázek a odpovědí, napište nám na info@socialside.cz nebo zavolejte na 777 971 807.

1. Chci se přihlásit s příspěvkem od MPSV

Přihlášení přes projekt Jsem v kurzu je možné do 20. srpna. Všechny potřebné informace, jak postupovat, najdete na této informační stránce

2. Chci se přihlásit bez příspěvku 

Kliknutím na Odeslat přihlášku souhlasíte s obchodními podmínkami a zpracováním osobních údajů.


Otázky & odpovědi

Kdybyste nenašli odpověď na svoji otázku, napište nám na info@socialside.cz

Social Media Akademie ve zkratce

Start 20. září, konec 6. prosince. Přesné termíny najdete v programu výše. Vaše dotazy rádi zodpovíme na info@socialside.cz. Cena celé Akademie je
40 000 Kč bez DPH, splátky lze rozložit do 3 částí. Místo konání: Praha a Zoom.

Co je zahrnuto v ceně Social Media Akademie?

12 předních českých expertů předá během 11 dní maximum svých znalostí. Poznáte další účastníky se stejnou vášní. Pomůžeme Vám během semestru připravit social media strategii pro Vaši firmu. Ale nemyslete si, že ji uděláme za Vás! 😉 Samozřejmostmi jsou střecha nad hlavou, dobroty, nápoje a materiály. Čeká Vás skvělá atmosféra každý školící den.

Jak postupovat, abych získal/a příspěvek na kurz od MPSV?

Pokračujte prosím na podstránku Jsem v kurzu, kde najdete veškeré informace.

Do kdy musím zaplatit, pokud se hlásím bez příspěvku MPSV?

Jakmile nám dorazí přihláška, domluvíme se na formě zaplacení (možnost rozložit až do 3 splátek). Splatnost bude 14 dní. Po uhrazení 1. části zálohové faktury je místo na Social Media Akademii Vaše a zároveň zašleme i daňový doklad.

Pro koho je Akademie určena?

Pro všechny, kteří se aktivně věnují nebo se potřebují profesně věnovat sociálním sítím. Chcete se ponořit hlouběji do tématu? Pak jste si s Akademií souzeni. Upozorňujeme, že je akademie ale pořád především pro juniornější pozice.

Pro koho není Akademie určena?

Těžko paušalizovat. Pokud si nejste na 100 % jisti, napište nám na info@socialside.cz a probereme to.

Co mám umět předem?

V případě nejistoty nám napište na info@socialside.cz a probereme to individuálně, ale pro orientaci stačí umět sociální sítě používat jako běžný aktivní uživatel. Zbytek se naučíte.

Je Social Media Akademie ideální pro našeho zaměstnance?

Hlavně pro něj! Je koncipována pro zaměstnance, kteří mají zodpovědnost za sociální sítě. Naučíme je maximum, co se do oněch 11 dní vejde. A aby toho nebylo málo, vrátí se Vám s hotovou strategií přímo pro Vaši firmu. Dobře a profesionálně připravená social media strategie má v současné době hodnotu téměř nevyčíslitelnou.

Jak se mohu přihlásit?

Vyplňte přihlašovací formulář výše na této stránce a vrhneme se na to. Společně dořešíme detaily. Pošleme zálohovou fakturu, po jejím uhrazení daňový doklad. V průběhu všech těch mnohdy otravných (avšak důležitých) oficialit se dozvíte vše potřebné. Social Media Akademie začíná 20. září 2024. Přihlášky přijímáme buď do této doby, nebo do chvíle, kdy budeme mít 16 účastníků.

Vystavíte mi fakturu?

Ano, vystavíme Vám zálohovou fakturu a po uhrazení také daňový doklad.

Kdy budu mít plný kalendář?

Akademie je rozložená do pátků a sobot. Začínáme v pátek 20. září a končíme 6. prosince. Plný kalendář budete mít v tyto dny: 20.9., 21.9., 11.10., 12.10.,18.10., 19.10., 8.11., 9.11., 22.11., 23.11. a 6.12.2024.

Jaké bude časové rozvržení?

Klasika. Od 9 do 17 hod. (oficiálně). 

Budeme dělat víc strategií, pokud je nás více z jedné firmy?

Pokud Vás dorazí více z jedné firmy, má to jen samé plusy. Budete společně pracovat na jedné strategii a druhý a další účastník mají 20% slevu na školné.

Co když nemám pro koho dělat strategii?

Pokud jste freelancer, můžete zkusit oslovit některého ze svých klientů. Pokud je oslovit nechcete či nemůžete, společně to vymyslíme.

Je možno zaplatit SMA na splátky?

Pokud máte pocit, že se bez Vás Social Media Akademie neobejde, ale nemáte hned teď celou částku, napište nám na info@socialside.cz, nějak se domluvíme :-)

Jsou v ceně obědy?

Obědy ne, ale občerstvení a nápoje v průběhu dne ano. Určitě nenecháme nikoho hladovět a pauzy na oběd budou dostatečně dlouhé. 

Dostanu certifikát o absolvování?

Certifikát o absolvování je naprostou samozřejmostí. 

Co si mám na lekce připravit?

Většinu času bude stačit nadšená mysl. Pokud některý z lektorů bude mít speciální požadavky, dáme včas vědět.